Chcesz pomóc?

    Podoba Ci się to, co robię?

    Chciał(a)byś wesprzeć moją pracę, ale nie wiesz jak? 😓

    Jest na to kilka sposobów! 😀

    Możesz na przykład:

    💜 Zostawiać reakcję, komentować albo udostępniać moje wpisy na Facebooku (link do profilu w grafice ikony Facebooka, na lewym pasku strony oraz pod grafiką, poniżej), by dotarły do jak największego grona osób!
    💜 Skorzystać z zakładki "opinie", na profilu Facebooka, by dać znać innym, co sądzisz o mojej działalności lub też przekazać taką bezpośrednio w sekcji "Opinie" NA TEJ stronie (lewy pasek strony -> "kategorie" -> "opinie"; LUB tutaj);
    💜 Obserwować moją pracę tutaj, na profilu Facebooka i/lub Instagramie (kod QR poniżej);
    💜 Nowość! Od dziś można również wspomóc moją twórczość przekazując niezobowiązująco, dowolną kwotę, na wsparcie mojej pracy, za pośrednictwem platformy buycoffee.to stawiając przysłowiową, wirtualną kawę! 😀 Dla chętnych zostawiam link do profilu na platformie: https://buycoffee.to/mpsamowydawca (konto usunięte. Zapraszam do wsparcia poprzez zrzutka.pl 😊).



https://www.facebook.com/profile.php?id=61550835695440







    Każda forma wsparcia będzie na wagę złota! 😀

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

"Socjopatka" (wydanie specjalne) - zapowiedź.

"Socjopatka" (e-book) - aktualizacja.

Recenzent i patron poszukiwani, czyli kilka ciekawostek na dobry początek tygodnia (edycja druga)!😃